lauantai 6. helmikuuta 2016

Pulkkaratsastusta lumipyryssä...

                             sekä Voiton toinen ratsastuskerta. Kyllä vain, kuulitte oikein, en olekaan nyt vähään aikaan päässyt postailemaan, mutta Voitolla tosiaan oli jo eka ratsastuskerta jo aiemmin ja arvaatkaa kuka kävi poitsun selässä ekalla (myös tokalla kerralla)? Pikkusiskoni ja luottokuvaajani Elina toimi nyt koekaniinina ja hyvin on mennyt poitsun kanssa. Hienosti osaa kuitenkin käyttäytyä, sekin tuli huomattua, että kun tänään oli Voiton toinen ratsastusharjoitus niin, vaikka metsässä ammuskeltiin, ei Voitto pahemmin siitä hermostunut. Itse mä vähän hyppäsin kauemmas Voitosta, ettei sitten talloisi mua, sillä olin vain tukihenkilönä siinä vieressä kävelemässä ja toki räpsäsin muutaman kuvan Elinasta ja Voitosta. Hienosti meni... Voitto vaan näyttää vieläkin niin varsalta ja keskenkasvuiselta, vaikka se onkin jo kooltaan ihan tarpeeksi iso. Mutta siis tällaista oli tänään Voiton kanssa ja Sateella taas oli omat juttunsa. Nimittäin kokeiltiin taas pitkästä aikaan pulkkaratsastusta, äiti ja Elina pääsi molemmat pulkkailemaan ja minä tuttuun tapaan kuskina. Kivaa oli kyllä ja mulle ehkä vähän helpompaa kun sai istuskella tutun ja turvallisen pollen selässä ja Sade ei edes sano mitään pulkasta, menee vain kuin höyryveturi eteenpäin. Pulkkailu ei itsessään kestänyt niin kauan ja oli aika kevyttä Sateelle niin ratsastin pellolla vielä jonkun aikaa ilman lisävarusteita ja pulkkaa. Samalla lunta alkoi pyryttää ihan mukavasti ja joutui pitää melkein silmiä kiinni, kun lumihiutaleita puski mukavalla teholla. Ja vihdoin kun päästiin valoisan aikaan tallille koko porukalla, mulla on teille kuviakin jaettavaksi, jippii! Kuvista iso kiitos jälleen Elinalle! Siinä oli tämän päivän pölötykset, katsotaan jos vaikka jaksaisin/saisin sen kysymyspostauksenkin väsättyä jossakin kohtaa tänne!




Siinä se nyt on, valmis ratsukko :)

Ensin vähän alkulämmittelyä ilman pulkkaa...
Ja sitten pulkan kanssa...


C) äiti








Löytyikö näistä kuvista lempparia?

6 kommenttia:

  1. Kiva postaus!:) Ja mä oon kyl sellane koekaniini XD

    VastaaPoista
  2. Todella kiva postaus ja hienoja kuvia kaikki. En mä osaa sanoa suosikkia, kaikki on upeita. On se Voitto hieno poika. Mä oon niin kade, kun kaikki muut paitsi minä ovat päässeet pulkaratsastamaan. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Jenny ja harmi, kun ole päässyt, ehkä vielä joku päivä? :)

      Poista
  3. Lempparia ei löytynyt, kun kaikki oli niin ihania! Ihana postaus<3!

    pollenkirjakarsina.blogspot.fi

    VastaaPoista